dodaj wizytówkę

Zarządzanie

Jak radzić sobie z emocjami w gabinecie?

06/12/2013 14:07:50

Są sytuacje, kiedy praca w zawodzie kosmetyczki jest interesująca. Sprawy układają się po naszej myśli, wiemy, co mamy robić, co należy do naszych obowiązków i jest w porządku. Klient nie powinien zbyt wiele czasu tracić na usprawiedliwianie... więcej

Egzamin z jakości usług SPA

17/09/2013 17:57:35

W ostatnich latach powstało bardzo dużo obiektów z odnową biologiczną. Wszelkiego rodzaju salony SPA rosły jak grzyby po deszczu, oferując swoim gościom/klientom wyjątkowe chwile relaksu, włącznie z elementami prozdrowotnymi. Nadeszły czasy... więcej

Emocje w gabinecie

10/09/2013 20:44:20

Jak radzić sobie z emocjami w gabinecie kosmetycznym? Są sytuacje, kiedy praca w zawodzie kosmetyczki jest interesująca. Sprawy układają się po naszej myśli, wiemy, co mamy robić, co należy do naszych obowiązków i jest w porządku. Inaczej... więcej

Będą zmiany w polskich Spa?

18/09/2012 19:42:23

Już w październiku rusza Ogólnopolski Program Edukacyjny „Kadry dla Spa” połączony z indywidualnym mentoringiem. Firma Spa Leaders wraz ze swoimi partnerami proponuje program podnoszący kwalifikacje osób związanych z branżą... więcej

Silny i zdrowy kręgosłup firmy

21/06/2012 10:22:43

Obecnie wiele miejsca poświęca się tematyce związanej z ogarniającym świat kryzysem. Trudno już dziś znaleźć program, czy stronę w gazecie wolną od tej tematyki. Przytłacza to nas z każdej strony, aż w pewnym momencie człowiekowi wydaje się, że już... więcej

Mentoring managerski w Spa i resortach

11/06/2012 19:51:17

Kilka słów teorii. Wg. Wikipedii - Mentoring to wolna od zależności służbowych pomoc innej osobie w dokonaniu znaczących postępów w nauce, pracy lub myśleniu. Tyle teorii... Wszyscy znamy przeróżne typy mentorów. Płacisz... więcej

Kadry Spa - Recepcjonista

19/05/2012 12:18:09

To jedno z najbardziej odpowiedzialnych i najtrudniejszych stanowisk w Spa. Hasła mówiące ze „recepcja to serce Spa” czy „pierwsze wrażenie może być ostatnim” zna każdy. One podkreślają jak wielką rolę odgrywają... więcej

Techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych cz.2

03/04/2012 13:33:35

Konflikt oznacza relację, w której ma miejsce wymiana negatywnych wpływów między jej uczestnikami, oraz często poczucie zagrożenia interesów stron. Co warto wziąć pod uwagę rozpoczynając rozmowy? Przedmiot... więcej

Zarządzanie emocjami w relacjach z klientem

09/03/2012 19:36:54

To jak budujemy relacje z naszymi klientami, zależy od nas samych i od naszego stanu emocjonalnego. Inteligencja emocjonalna, inaczej EQ [ang.] Emotional Intelligence Quotient (także EI – [ang.] Emotional Intelligence) – kompetencje... więcej

Naucz się on-line

09/03/2012 19:25:11

Do e-learningu wielu z nas podchodzi z rezerwą i nieufnością, jednak nie można odmówić mu wielu zalet. Warto zainteresować się tą metodą i uświadomić sobie, jak dużo możemy zyskać. Do tego, jak ważne jest dzisiaj umiejętne zarządzanie czasem... więcej

Techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych

09/03/2012 19:03:02

Konflikt oznacza relację, w której ma miejsce wymiana negatywnych wpływów między jej uczestnikami, oraz często poczucie zagrożenia interesów stron. Czym są konflikty?Konflikt może rozgrywać się między pojedynczymi osobami... więcej

Zrozumieć problem stresu w SPA

09/03/2012 18:58:01

Chcąc pozyskiwać coraz więcej nowych klientów – gości w SPA, powinno się zadbać o najważniejsze potrzeby człowieka oraz obsługę tychże właśnie potrzeb. Stres, przyjaciel czy wrógStres jest pojęciem bardzo szerokim. To reakcja... więcej