dodaj wizytówkę

Biznes SPA

Jak radzić sobie z emocjami w gabinecie?

06/12/2013 14:07:50

Są sytuacje, kiedy praca w zawodzie kosmetyczki jest interesująca. Sprawy układają się po naszej myśli, wiemy, co mamy robić, co należy do naszych obowiązków i jest w porządku. Klient nie powinien zbyt wiele czasu tracić na usprawiedliwianie... więcej

Egzamin z jakości usług SPA

17/09/2013 17:57:35

W ostatnich latach powstało bardzo dużo obiektów z odnową biologiczną. Wszelkiego rodzaju salony SPA rosły jak grzyby po deszczu, oferując swoim gościom/klientom wyjątkowe chwile relaksu, włącznie z elementami prozdrowotnymi. Nadeszły czasy... więcej

Emocje w gabinecie

10/09/2013 20:44:20

Jak radzić sobie z emocjami w gabinecie kosmetycznym? Są sytuacje, kiedy praca w zawodzie kosmetyczki jest interesująca. Sprawy układają się po naszej myśli, wiemy, co mamy robić, co należy do naszych obowiązków i jest w porządku. Inaczej... więcej

Zmysły ponad wszystko

10/09/2013 20:40:53

Zmysły to dar jakim obdarowany jest każdy człowiek. Oczywiste jest, że nam towarzyszą, i mało kto w codziennym życiu się nad nimi zastanawia. One po prostu są z nami zawsze i wszędzie. Niejednokrotnie jednak nie zdajemy sobie sprawy z tego, że... więcej

Przestań sprzedawać, dziel się wiedzą

24/01/2013 21:12:32

W jaki sposób zadowolić klientów? I jak sprawić, by Twój personel błyskawicznie sprzedawał Twoje usługi? Czy zastanawiałeś się, ilu Twoich klientów wychodzi z Twojego salonu myśląc sobie: „WOW! To było... więcej

Salon kosmetyczny. Co powinni widzieć klienci?

23/10/2012 11:39:20

Jaki wpływ na klientów ma wygląd naszego salonu? Bardzo duży i często przez nas niedoceniany, a ma kluczowe znaczenie jeśli zależy nam na pozyskiwaniu nowych osób. To pierwsze wrażenie decyduje, czy klient przekroczy próg lub... więcej

Umiejętne promowanie usług

01/10/2012 19:35:46

Gdy masz już sprawdzony system do zarządzania swoim salonem urody, zazwyczaj szukasz sposobów na obniżenie kosztów jego funkcjonowania, przy jednoczesnym dbaniu o to, by nie utracić jakości świadczonych usług. Kosztów jednak... więcej

Będą zmiany w polskich Spa?

18/09/2012 19:42:23

Już w październiku rusza Ogólnopolski Program Edukacyjny „Kadry dla Spa” połączony z indywidualnym mentoringiem. Firma Spa Leaders wraz ze swoimi partnerami proponuje program podnoszący kwalifikacje osób związanych z branżą... więcej

Sponsoring jako forma promocji

17/07/2012 16:42:39

Współcześnie powodzenie przedsiębiorstwa nie zależy już tylko od tego, czy świadczy usługi na najwyższym poziomie, ale również czy potrafi należycie je wypromować. Jednocześnie tradycyjne formy promocji, takie jak reklama, ze względu... więcej

Mamy lipiec i... lipę

06/07/2012 17:51:03

Lato rozpędza się na dobre, mamy lipiec i... lipę. Kontaktujemy się ze znajomymi, którzy pracują w Day Spa, w dwóch dużych i jednym mniejszym mieście Polski. Nie zgadniecie co robią... Nic! I jeszcze do tego to oni (w dwóch z... więcej

Konkurencja Spa. Kto ją stanowi? Bać się?

04/07/2012 15:36:20

Polska branża jest specyficzna. Ludzie opiekujący się obiektami, którzy liznęli pracy na saksach karmią Cię przekonaniem o tym, że i tak nie będziesz odpowiednio dobry, bo jesteś „tylko” w Polsce a za granicą to jest... więcej

Silny i zdrowy kręgosłup firmy

21/06/2012 10:22:43

Obecnie wiele miejsca poświęca się tematyce związanej z ogarniającym świat kryzysem. Trudno już dziś znaleźć program, czy stronę w gazecie wolną od tej tematyki. Przytłacza to nas z każdej strony, aż w pewnym momencie człowiekowi wydaje się, że już... więcej

Jak "rozkręcić" butik SPA

18/06/2012 18:25:21

Czy butik twojego SPA skupia uwagę gości i generuje zyski? Jeżeli odpowiedź brzmi nie, czas na przegląd jego możliwości. Kalkulacja zysków w przeliczeniu na jednego gościa często jest wymierną wartością. Zyskowny butik wymaga planowania... więcej

Mentoring managerski w Spa i resortach

11/06/2012 19:51:17

Kilka słów teorii. Wg. Wikipedii - Mentoring to wolna od zależności służbowych pomoc innej osobie w dokonaniu znaczących postępów w nauce, pracy lub myśleniu. Tyle teorii... Wszyscy znamy przeróżne typy mentorów. Płacisz... więcej

Kadry Spa - Recepcjonista

19/05/2012 12:18:09

To jedno z najbardziej odpowiedzialnych i najtrudniejszych stanowisk w Spa. Hasła mówiące ze „recepcja to serce Spa” czy „pierwsze wrażenie może być ostatnim” zna każdy. One podkreślają jak wielką rolę odgrywają... więcej

Błędy w marketingu SPA kontra sprzedaż

24/04/2012 15:34:35

Zastanawiając się nad błędami, jakie popełniają osoby odpowiedzialne za marketing i (co ważne) sprzedaż w polskich Spa nasuwają mi się dwie kwestie. Po pierwsze - brak standaryzacji i kategoryzacji polskich Spa. Po wtóre – w tym kraju... więcej

Techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych cz.2

03/04/2012 13:33:35

Konflikt oznacza relację, w której ma miejsce wymiana negatywnych wpływów między jej uczestnikami, oraz często poczucie zagrożenia interesów stron. Co warto wziąć pod uwagę rozpoczynając rozmowy? Przedmiot... więcej

Biznes z solarium w tle

09/03/2012 19:55:26

Kilka ostatnich miesięcy przywróciło wiarę i dało natchnienie wielu związanym z branżą solaryjną. Spora liczba zainteresowanych opalaniem i wzrost dziennych wizyt liczony w dziesiątkach na jedno urządzenie z pewnością muszą budzić pozytywne... więcej

Zakupy grupowe – czy warto?

09/03/2012 19:52:07

Rynek kosmetyczny pęcznieje od wszelkiego rodzaju sposobów, by efektywnie zainteresować klientów. Jest to zrozumiałe przy obecnej zdecydowanie trudnej sytuacji na rynku urody, czyli przy m.in. nadpodaży salonów urody, oraz... więcej

Zarządzanie emocjami w relacjach z klientem

09/03/2012 19:36:54

To jak budujemy relacje z naszymi klientami, zależy od nas samych i od naszego stanu emocjonalnego. Inteligencja emocjonalna, inaczej EQ [ang.] Emotional Intelligence Quotient (także EI – [ang.] Emotional Intelligence) – kompetencje... więcej