dodaj wizytówkę

Będą zmiany w polskich Spa?

Już w październiku rusza Ogólnopolski Program Edukacyjny „Kadry dla Spa” połączony z indywidualnym mentoringiem. Firma Spa Leaders wraz ze swoimi partnerami proponuje program podnoszący kwalifikacje osób związanych z branżą Spa, lub takich, które marzą o rozwinięciu w niej skrzydeł.

- Program ten, to czteromiesięczna droga, jaką uczestnik rozpoczyna od szkolenia indywidualnego lub zamkniętego dla konkretnego obiektu - informuje Adam Puda z firmy Spa Leaders. - Trzydniowe, intensywne szkolenie na poziomie managerskim jakie kwalifikuje adeptów do dalszych kroków. A dróg mamy dla Was kilka:

Wariant I - Program "na etacie". Po odbytym szkoleniu doskonalimy przez kolejne cztery miesiące cechy managera stricte, zarządcy, przywódcy indywidualnie, który genialnie poprowadzi firmę Inwestora.

Wariant II - Program "na swoim". Po odbytym szkoleniu przygotowujemy adeptów do prowadzenia własnego biznesu Spa, uczymy jak zarabiać a nie biegać za każdą złotówką, jak zdobyć fundusze z UE, jak i gdzie załatwiać pozwolenia, leasingi i kredyty na warunkach przygotowanych tylko dla Klientów Spa Leaders.

Wariant III - Program "kierunek marketing i marka". Tu po zakończonym szkoleniu doskonalimy warsztat stricte marketingowo - sprzedażowy oparty o najnowsze trendy w rozumieniu pojęcia sprzedaży i promocji usług kosmetycznych i Spa. Po 4 miesiącach z mentorem uczestnik zyskuje wiedzę jaka pozwoli mu samodzielnie budować kampanie, umiejętnie korzystać z kanałów dystrybucji usług, w myśl rozumienia potrzeb rynku usług exclusive.

Wariant IV - Program "chcę więcej". Połączenie kursu managerskiego (3 dni) z opieką mentora (1 rok) oraz dodatkowo nauka poruszania się w procedurach (manual Spa), założeniach koncepcyjnych, filozofii Spa pod konkretny target. Mentor prowadzi naukę kreowania rynku Spa, by skutecznie doradzać i budować silne marki Spa dla swoich przyszłych Klientów. Program ten trwa łącznie rok a spotkania z mentorem odbywają się w trybie on - line, co dodatkowo pozwala na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Najlepsi z uczestników zostaną wcieleni do teamu Spa Leaders by doskonalić warsztat doradczo - szkoleniowy, oraz od kuchni poznać pracę trenera, mentora i doradcy.

Wszelkich informacji udziela biuro Spa Leaders: biuro@spa-leaders.pl


Galeria

Pozostałe z tej kategorii

Jak radzić sobie z emocjami w gabinecie?

06/12/2013 14:07:50

Są sytuacje, kiedy praca w zawodzie kosmetyczki jest interesująca. Sprawy układają się po naszej myśli, wiemy, co mamy robić, co należy do naszych obowiązków i jest w porządku. Klient nie powinien zbyt wiele czasu tracić na usprawiedliwianie... więcej

Egzamin z jakości usług SPA

17/09/2013 17:57:35

W ostatnich latach powstało bardzo dużo obiektów z odnową biologiczną. Wszelkiego rodzaju salony SPA rosły jak grzyby po deszczu, oferując swoim gościom/klientom wyjątkowe chwile relaksu, włącznie z elementami prozdrowotnymi. Nadeszły czasy... więcej

Emocje w gabinecie

10/09/2013 20:44:20

Jak radzić sobie z emocjami w gabinecie kosmetycznym? Są sytuacje, kiedy praca w zawodzie kosmetyczki jest interesująca. Sprawy układają się po naszej myśli, wiemy, co mamy robić, co należy do naszych obowiązków i jest w porządku. Inaczej... więcej

Zmysły ponad wszystko

10/09/2013 20:40:53

Zmysły to dar jakim obdarowany jest każdy człowiek. Oczywiste jest, że nam towarzyszą, i mało kto w codziennym życiu się nad nimi zastanawia. One po prostu są z nami zawsze i wszędzie. Niejednokrotnie jednak nie zdajemy sobie sprawy z tego, że... więcej

Przestań sprzedawać, dziel się wiedzą

24/01/2013 21:12:32

W jaki sposób zadowolić klientów? I jak sprawić, by Twój personel błyskawicznie sprzedawał Twoje usługi? Czy zastanawiałeś się, ilu Twoich klientów wychodzi z Twojego salonu myśląc sobie: „WOW! To było... więcej